شرکت مکش و دهش

ساخت وبلاگ

 

هواکش چیست و چگونه کار می کند؟

مانند تمام سیستم های تهویه مطبوع ، این اصل همانطور باقی می ماند که به وسیله هواکش گرما از یک منطقه خارج می شود و هوای خشک سرد را جایگزین می کند و هوای گرم به طور معمول از جو خارج می شود.

عملیات اساسی

هواکش براساس اصول تبدیل فاز کار می کند ، یعنی تبدیل ماده از یک حالت (یا فاز) ماده به حالت دیگر ، مانند زمانی که یک ماده از مایع به یک گاز تغییر می کند. هنگامی که یک مایع در تغییر گاز رخ می دهد ، گرما جذب می شود. برعکس ، هنگامی که مواد از گاز به مایع تغییر می کنند ، گرما را آزاد می کنند. هواکش در اصل دستگاهی است که تبدیل فاز را مجبور می کند و از اصول انتقال حرارت حاصل از آن برای خنک کردن ساختمان ها استفاده می کند.

هواکش می تواند یک ساختمان را خنک کند زیرا گرما را از هوای داخل خانه خارج می کند و آن را به خارج منتقل می کند. فن هواکش که در قسمت خارجی هواکش قرار دارد ، هوای بیرون را از سیم پیچ گرم می کند و گرما را از مبرد به هوای بیرون منتقل می کند.
بیشتر سیستم های هواکش دارای پنج جزء مکانیکی هستند:
کویل تبخیر کننده
مبرد شیمیایی

کندانسور

کمپرسور

سیم پیچ کندانسور

یعنی آنها از یک قسمت "گرم" یا واحد کندانسور تشکیل شده اند - از جمله سیم پیچ کندانسور ، کمپرسور و فن - که در خارج از خانه شما قرار دارد یک طرف "سرد" که در داخل خانه شما قرار دارد.

هواکش از اجزای زیادی تشکیل شده است که اصلی ترین آنها یک کمپرسور سیال ، یک کندانسور و یک سیم پیچ تبخیر است. ما یک نکته را در چرخه هواکش انتخاب خواهیم کرد و توضیح می دهیم که چگونه حرکت مبرد از طریق سیستم برای خنک کردن یک ساختمان کار می کند. کمپرسور یکی از مهمترین قطعات تجهیزات موجود در سیستم هواکش است.

تمام سیستم های تهویه مطبوع از یک ماده خاص برای انجام مراحل تبدیل فاز استفاده می کنند. این ماده مبرد نام دارد و درون لوله هایی وجود دارد که در کل سیستم تهویه هوا جریان دارد. مبرد پس از خروج از سیم پیچ اواپراتور به کمپرسور سیستم به شکل بخار گرم کشیده می شود.

مهمترین وظیفه نگهداری که از راندمان هواکش شما اطمینان حاصل می کند ، جایگزینی یا تمیز کردن فیلترهای هواکش به طور معمول است. فیلترهای کثیف هواکش، جریان هوا را مسدود کرده و راندمان سیستم هواکش را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

هواکش ها در انواع مختلف و کارآیی در دسترس هستند. در صورت استفاده مداوم از تهویه مطبوع، فیلتر یا فیلترهای هواکش خود را هر دو ماه و یا دوبار در طول فصل خنک کننده تمیز یا جایگزین کنید.

کمپرسور به عنوان پمپ عمل می کند و باعث می شود مبرد از طریق گاز و با فشردن این گاز ، فشار و دمای مبرد را بالا می برد. این گاز پر فشار سپس سری لوله کشی با فن است که هوا را به بیرون از کوئل می کشاند.

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : هواکش چیست,هواکش ها در انواع مختلف, نویسنده : mackesh mackesh-dahesh بازدید : 229 تاريخ : 24 اسفند 1398 ساعت: 22:29

اگزاست فن سانتریفوژ چیست؟

اگزاست فن سانتریفوژ که در فرآیندهای صنعتی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند ، اغلب اگزاست فن سانتریفوژ باید به گونه ای تولید شوند که بتواند شرایط ، عملکرد و قابلیت اطمینان و ایمنی خاص را برآورده کند. شرکت مکش و دهش به لطف دانش و تجربه به دست آمده در طیف گسترده ای از برنامه ها و صنایع ، مدلهای استاندارد و تنظیمات ویژه ایرا مانند اگزاست فن سانتریفوژ را می تواند تولید کند که این شرایط را برآورده می کند.

اگزاست فن سانتریفوژ ، این یک نوع دستگاهی است که جهت گردش را از محوری به شعاعی تغییر می دهد. کاربر سرعت جریان (ثابت یا منحنی فن) و همچنین سرعت چرخش اختیاری اگزاست فن سانتریفوژ را مشخص می کند. اگزاست فن سانتریفوژ جریان را از طریق پروانه دستگاه سانتریفیوژ مشخص می کند ، بنابراین هندسه حجمی برای این فرایند لازم است. همچنین می تواند جریان را وارد کرد تا به صورت شعاعی / مماس و از حالت محوری خارج شود (مانند یک توربین جریان شعاعی)

اگر تمرکز شما بر جابجایی هوا در داخل سیستم است بهتر است از اگزاست فن سانتریفوژ به جای منطقه دوار استفاده کنید و نگران عملکرد فیزیکی طراحی تیغه یا اثرات تعامل تیغه نباشید. برخی اقدامات در راه اندازی اگزاست فن سانتریفوژ  به شرح زیر می باشد:برای مشخص کردن محور چرخش اگزاست فن سانتریفوژ ، دستگاه را روی محور چرخش باز کنید و محورهای جهانی X ، Y یا Z را انتخاب کنید. برای تنظیم گرافیکی جهت ، روی دکمه Select Surface کلیک کنید و یک سطح را انتخاب کنید. محور نسبت به سطح انتخاب شده عادی خواهد بود.

با باز کردن پنجره اگزاست فن سانتریفوژ ، کلیک بر روی دکمه Select Surface و انتخاب سطح از اگزاست فن سانتریفوژ ، قسمت های ورودی و خروجی فن سانتریفوژ را انتخاب کنید. این کار باید برای ورودی و خروجی انجام شود.ورودی معمولاً سطح محوری است. هنگام ساخت هندسه باید دقت شود که سطح ورودی به سطح خروجی مماس نباشد. در زمینه فن آوری تهویه ما اگزاست فن سانتریفوژ مناسب را برای موتور کنترل شده با فرکانس ارائه می دهیم. نسخه های مختلف تقریباً برای همه برنامه ها تضمین شده و یک راه حل قابل اعتماد ارائه می دهد.

اگزاست فن سانتریفوژ یک دمنده خنک کننده از راه دور (مانند نصب شده بر روی واگن برقی اکسترودر نیست) که از یک پمپ هوای گریز از مرکز و شلنگ از دستگاه CPAP استفاده می کند تا هوا را به نازلی که نازل اکسترودر را در یک پرینتر سه بعدی احاطه کرده است ، انتقال دهد. بلکه اگزاست فن سانتریفوژ یک دستگاه بسیار کاربردی است که زمانی که شما تصمیم به رید و استفاده از اگزاست فن سانتریفوژ  می گیرید و فرایند نصب ان را با موفقیت پشت سر می گذارید بهبود عملکرد و  افزایش کارایی را به وضوح خواهید دید. دریافت هوای کافی با استفاده از فن های کوچک به این روش دشوار است ، مگر اینکه پمپ بزرگی دریافت کنید ، اما این گران و پر سر و صدا می شود. اگزاست فن سانتریفوژ ارائه شده است تا با قدرت و توان بالا به انجام فعالیت ها بپردازد.

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : اگزاست فن سانتریفوژ, نویسنده : mackesh mackesh-dahesh بازدید : 227 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 12:18

 انواع سیستم های هواکش صنعتی

سیستم رقیق سازی با مخلوط کردن هوای آلوده با هوای پاک و تمیز ، تعداد آلاینده های موجود در هوا را کاهش می دهد. برای نصب هواکش صنعتی ، فن های اگزوز بزرگی در دیوارها یا سقف یک کارخانه نصب می شوند. این نوع سیستم هواکش صنعتی در مواردی استفاده می شود که:

آلودگی هوا کم است و میزان سمیت آن نیز کم تا متوسط ​​است.

آلاینده ها بخار یا گاز هستند

تولید گازهای گلخانه ای یکنواخت و به طور گسترده پراکنده است

برای محیط های معتدل آب و هوایی هواکش صنعتی توصیه می شود

با بیرون زدن گرما ، گرما خارج می شود

منابع آلوده کننده تلفن همراه با هواکش صنعتی کنترل می شوند

مزایای هواکش صنعتی:

هواکش صنعتی به نگهداری کمتری احتیاج دارد.

تجهیزات و هزینه های پایین تر

برای مقادیر کمی از مواد شیمیایی سمی کم توصیه می شود

گازها و بخارات قابل اشتعال را هواکش صنعتی کنترل می کند

برای منابع آلوده کننده تلفن همراه یا پراکنده استفاده می شود

معایب هواکش صنعتی:

برای مواد شیمیایی بسیار سمی توصیه نمی شود

هواکش صنعتی آلودگی ها را به طور کامل برطرف نمی کند ، بنابراین برای غلظت زیاد گرد و غبار ، دود ، گازها یا بخارات توصیه نمی شود.

مقادیر زیادی هوای آرایش گرم یا سرد شده مورد نیاز است.

برای انتشار نامنظم آلاینده ها هواکش صنعتی توصیه نمی شود.

یک سیستم اگزوز محلی آلودگی های موجود در منبع را ضبط می کند و آنها را بیرون می کند. این یک اصل است که هوا از مناطق با فشار زیاد به مناطق کم فشار حرکت می کند. این اختلاف فشار توسط فن ایجاد می شود که هوا را از طریق سیستم هواکش صنعتی جلب می کند.

هواکش صنعتی در مناطقی با غلظت بالای آلودگی هوا مورد استفاده قرار می گیرد که خطر بیشتری برای مواجهه با کارمندان وجود دارد. هواکش صنعتی برای منابع جدا شده یا آلاینده استفاده می شود. این سیستم نیاز دارد:

 یک هود یا وسیله ای دیگر برای جذب آلاینده های هوا در منبع هواکش صنعتی وجود داشته باشد.

مجرای ساخت هواکش صنعتی تا آنجا که ممکن است به منبع آلاینده ها نزدیک شود تا آلودگی ها را از داخل دور کند. مواد باید با جریان هوا سازگار باشند

یک سیستم فیلتر هوا با کیفیت برای تمیز کردن هوا در هنگام حرکت وجود داشته باشد.

پشته ای که از طریق آن آلودگی ها برداشته می شوند.

توجه: فن باید نوع ، چرخ ، ترتیب و اندازه مناسب برای برنامه داشته باشد. فن ممکن است به ساخت و ساز مقاوم در برابر جرقه و یا سایر گزینه های خاص نیاز داشته باشد.

هواکش صنعتی می تواند بسیاری از آلاینده ها از جمله دودهای فلزی و گرد و غبار را از بین ببرد. از انرژی کمتری نسبت به تهویه مطبوع های قبلی استفاده می کند. این نوع سیستم هواکش صنعتی در مواردی استفاده می شود که:

گازهای گلخانه ای تولید می شوند

غلظت بالای مواد خطرناک

منابع نقطه ای از آلاینده ها

افراد نزدیک به منبع آلاینده ها هستند

این کارخانه در یک موقعیت آب و هوایی شدید قرار دارد

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : هواکش صنعتی ,انواع سیستم های هواکش صنعتی, نویسنده : mackesh mackesh-dahesh بازدید : 241 تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1398 ساعت: 13:35

خبرنامه